spkozminek.pl
Szanowny gościu możesz zalogować się lub założyć konto.

FAQs

Dziękujemy za odwiedzenie naszego sklepu online. Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi. Mamy nadzieję, że uczyni to czytelnym i pouczającym dla zakupów online.

 

Jak mogę złożyć zamówienie?

Jako Twoje zapytanie, z przyjemnością poprowadzimy Cię, ciesząc się łatwymi zakupami na naszej stronie internetowej. Po prostu wykonaj poniższe kroki:

1. Wybierz swój ulubiony towar. (Każda pomoc, skontaktuj się z naszym przedstawicielem sprzedaży online)

2. Kliknij przycisk „Dodaj do koszyka” na stronie produktu, przechodząc do koszyka.

Chcesz kupić wiele produktów w koszyku? Zmień liczbę w Ilości. pudełko.

Chcesz usunąć przedmiot z koszyka? Kliknij przycisk Usuń po prawej stronie dowolnego elementu w koszyku.

3. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów, po prostu musisz kontynuować zakupy na naszej stronie. Albo idź do kasy.

4. W tym kroku 2, potwierdź poprawnie adres wysyłki. I nadal do kasy.

5. Wybierz sposób płatności, który preferujesz.

6. Ostatni krok, wystarczy potwierdzić, a następnie przejść do strony płatności, aby zapłacić zamówienie.

7. Następnie wypełniłeś zamówienie. Przetworzymy Twoje zamówienie w ciągu dwóch dni i wyślemy je! A to zajmie około 7-15 dni roboczych do Twoich drzwi!

Dlaczego metoda płatności, której chcę użyć, jest niedostępna?

Podczas rocznicowej sprzedaży duża ilość płatności jest przetwarzana w tym samym czasie. Niektórzy dostawcy płatności internetowych mogą doświadczyć przeciążenia i tymczasowo wyłączyć usługę. Zalecamy użycie innej metody płatności, aby złożyć zamówienie lub poczekać i spróbować ponownie później.

Podczas procesu płatności otrzymałem komunikat o błędzie. Co powinienem zrobić?

Jeśli na naszej stronie pojawił się komunikat o błędzie, sprawdź status swojego zamówienia.

* Ponieważ przetwarzamy wiele płatności jednocześnie, aktualizacja statusu zamówienia może chwilę potrwać. Mamy nadzieję, że możemy liczyć na twoją cierpliwość i zrozumienie.

* W przypadku niektórych metod płatności możesz zostać przekierowany na inną stronę trzeciej strony finansowej. Jeśli otrzymałeś tutaj komunikat o błędzie, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z dostawcą płatności.

Poza tym możesz skontaktować się z nami i wprowadzić tam numer zamówienia w celu dalszego sprawdzenia.

Zapłaciłem za moje zamówienie. Dlaczego status zamówienia nadal mówi Oczekuje na płatność?

Karta kredytowa / debetowa

Sprawdź, czy złożyłeś powtarzające się zamówienia z tą samą ceną i tym samym produktem od jednego sprzedawcy, ale zapłaciłeś tylko za jeden z nich.

Uwaga: proszę potwierdzić w banku, czy dodatkowe środki zostały potrącone z Twojego konta.

Jeśli nie złożyłeś żadnych powtórnych zamówień, skontaktuj się z wystawcą karty, aby sprawdzić, czy płatność została faktycznie pobrana z Twojego konta. Jeśli Twój bank potwierdzi, że pieniądze zostały potrącone przez nas, skontaktuj się z nami i podaj nam wyciąg bankowy.

Zapłaciłem już za moje zamówienie, ale nie otrzymałem wiadomości od mojego banku. Co się dzieje?

Ponieważ jednocześnie przetwarzamy duże kwoty płatności, może to potrwać nieco dłużej niż zwykle, zanim otrzymasz aktualizację z banku.

Jeśli status zamówienia mówi: płatność jest weryfikowana, oznacza to, że rozpoczęliśmy już przetwarzanie płatności.

Sprawdź ponownie stan zamówienia w ciągu 6 godzin.

Dlaczego moje zamówienie zostało zamknięte?

Czasami zamówienia są zamykane ze względów bezpieczeństwa. Jeśli otrzymałeś od nas wiadomość e-mail, postępuj zgodnie z instrukcjami. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, możesz spróbować ponownie złożyć zamówienie później.

Moje zamówienie zostało zamknięte. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Jeśli płatne zamówienie zostało zamknięte / anulowane, Twoja płatność zostanie zwrócona na Twoje konto. Zwykle zajmuje to od 3 do 20 dni roboczych. Poczekaj cierpliwie, aby otrzymać go na swoje konto.

Dlaczego moja płatność jest weryfikowana ponownie, gdy płatność została już potwierdzona?

Zwykle przeprowadzamy kolejną rundę wewnętrznej weryfikacji, aby zapewnić bezpieczeństwo płatności. Zwykle trwa to nie dłużej niż 24 godziny.

Pomyślna weryfikacja> status zamówienia zostanie zmieniony na „Oczekiwanie na wysyłkę”.

Niepowodzenie weryfikacji> status zamówienia zostanie zmieniony na „Zamknięty”.

Płatność została odjęta z mojego konta więcej niż jeden raz. Co mogę zrobić?

Prosimy pamiętać, że powielone płatności zostaną automatycznie zwrócone. Aktualizacja konta na 3-20 dni roboczych.

Jak długo trwa wysyłka?

Jak zwykle dotarcie do drzwi zajmie 7-15 dni roboczych. Poza tym, zrealizujemy Twoje zamówienie w ciągu 2 dni i wyślemy je. Paczkę można śledzić online.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z numerem śledzenia i linkami do Twojego zarejestrowanego adresu e-mail. Po prostu wprowadź te informacje w odpowiednich polach i kliknij przycisk ścieżki.

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy w zakresie śledzenia.

Co muszę zrobić, jeśli chcę anulować moje zamówienie po jego złożeniu?

Skontaktuj się z nami w ciągu 12 godzin, jeśli chcesz anulować lub zmienić zamówienie. 15% kwoty zamówienia zostanie pobrane jako dodatkowa prowizja. Pomyśl o tym. Nie możemy zaakceptować anulowania dla produktów, które zostały już wysłane.

Jeśli istnieje problem z towarami, które otrzymałem, co powinienem zrobić?

Jeśli jest jakiś problem z zamówieniem, skontaktuj się z nami natychmiast. Poinformuj nas o problemie z zamówieniem, a my udzielimy Ci instrukcji.

Co powinienem zrobić, jeśli przesyłka zostanie zgubiona lub skradziona?

W takim przypadku jest mało prawdopodobne. Ale jeśli towary zostaną uszkodzone lub utracone, ponownie wyślemy je w celu uzyskania odszkodowania. Jeśli jednak usługa pocztowa dostarczy towary pod niewłaściwy adres, który podałeś lub przeniosłeś zmieniony adres bez uprzedniego powiadomienia, nie możemy nic zrobić, aby odzyskać Twoje zamówienie.

Popełniłem błąd w zamówieniu, a jego status mówi, że wysłane. Co mam zrobić?

Jeśli zamówienie już zostało, nie możemy wprowadzić zmian w zamówieniu. Poczekaj, aż otrzymasz zamówienie lub skontaktuj się z nami, prześlemy Ci dalsze instrukcje.

Szukam przedmiotów, które nie są wymienione na Twojej stronie, czy możesz je dostarczyć?

Jeśli w takim przypadku prosimy o kontakt z obrazem, numerem seryjnym lub numerem modelu towaru. Im więcej szczegółów podano, tym łatwiej i szybciej zlokalizujesz towary w fabryce.

Czy sklep jest bezpieczny do odwiedzenia?

Tak, absolutnie! Bezpieczeństwo jest zawsze traktowane jako najwyższy priorytet w naszym sklepie, a wszystkie Twoje dane osobowe będą traktowane jako poufne i nie będziemy ujawniać żadnych informacji innym osobom. Będziemy je przechowywać na bezpiecznym serwerze i będziemy w pełni przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych i konsumentów z naszej strony. Zapewniamy bezpieczeństwo wszystkich danych transakcyjnych za pomocą zaawansowanego dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa.

Nie otrzymałem moje zamówienie. Co mogę zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, wypróbuj poniższe metody, aby rozwiązać problem:

metoda 1. Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru śledzenia podanego przez sprzedającego: Przejdź do Moje zamówienia> Zlokalizuj zamówienie> i kliknij opcję Śledź zamówienie.

Jeśli numer śledzenia jest nieprawidłowy, może to być spowodowane faktem, że firma wysyłkowa potrzebuje 3 do 7 dni na aktualizację statusu wysyłki. Możesz również skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji o wysyłce. Możesz zostawić wiadomość na stronie szczegółów zamówienia lub kliknąć Kontakt ze sprzedawcą / Skontaktuj się z nami na stronie z listą zamówień.

metoda 2. Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji. Jeśli to nie zadziała, zawsze możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy, otwierając spór. Upewnij się, że zrobisz to przed zakończeniem ochrony kupującego.

metoda 3: Jeśli nie otrzymałeś zamówienia i nie masz żadnego numeru paczki, skontaktuj się ze sprzedawcą / skontaktuj się z nami, aby porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.

Otrzymany produkt nie pasuje do opisu. Co mogę zrobić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, skontaktuj się z serwisem, aby wysłać wiadomość i uzgodnić rozwiązanie.

Jeśli to nie pomoże, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy, otwierając spór.

Nie otrzymałem jeszcze zwrotu pieniędzy na mojej karcie kredytowej. Co mogę zrobić?

Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, pieniądze zostaną zwrócone na twoją kartę przez system. Dotarcie pieniędzy zwykle trwa około 3-25 dni roboczych.

Jeśli proces zwrotu zostanie oznaczony jako „kompletny”, ale wygląda na to, że nie otrzymałeś jeszcze pieniędzy, sprawdź najpierw swoje konto bankowe. Niektóre zwroty są księgowane w dniu zakupu.

Na przykład: klient zapłacił za swoje zamówienie 15 stycznia. Złożył wniosek o zwrot 2 miesiące później. Bank pokazał jednak zwrot pieniędzy tego samego dnia co jego zakup. Jeśli po dokładnym sprawdzeniu wyciągu bankowego (jak sugerowano powyżej) nadal nie możesz znaleźć zwrotu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Uwaga:

1. Wyciąg bankowy powinien mieć oficjalną pieczęć.

2. Proszę podać wyciąg bankowy z 2 dni przed datą zakupu do 10 dni roboczych po (zakończonym) terminie zwrotu. Na przykład, jeśli zapłaciłeś za zamówienie 11 listopada, a Twój zwrot został zakończony 24 listopada, wyślij nam wyciąg bankowy, który pokazuje płatności od 9 listopada do 8 grudnia.

3. Zaznacz zakup konkretnego zamówienia w wyciągu bankowym, abyśmy mogli go łatwo znaleźć.


Sklep na bazie spkozminek.pl © 2019